شهید محمدجواد حسن زاده

شهید محمدجواد حسن زاده

شرح حال شهید محمدجواد حسن زاده وشهیدانی که براثربمب شیمیایی درسالهای دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهید محمدجواد حسن زاده

شهید محمدجواد حسن زاده

شرح حال شهید محمدجواد حسن زاده وشهیدانی که براثربمب شیمیایی درسالهای دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گالری عکسهای شهید محمدجواد حسن زاده عزیز

                                                                     یا لطیف

باسلام خدمت شما بازدید کننده محترم دراین قسمت سعی کردم عکسهایی از شهید عزیزمان بگذارم که با رفتن به ادامه مطلب میتونید عکسهای بیشتری را مشاهده فرمایید.










 














































 












































نظرات 1 + ارسال نظر
شاگرد اقا جوا د جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 16:02

سلام خسته نباشید. من سید حسین غضنفری از شاگردان اقا جواد در سلیم هستم .اتا حالا این عکس ها رو هیجا ندیدم در صورتی که مدعی بودم بزرگترین ارشیو ازشون دارم .دوست دارم با شما اشنا بشم و کاری برای معلم عزیز انجام بدم .این شمارم اگر خواستین در تلگرام در خدمتم .09123367185

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.